Портфоліо


Назва навчальної теми
Фізичні властивості речовин


Основний та другорядні навчальні предмети
Фізика, хімія, інформатика
Навчальна тема
Густина речовини
Вік учнів, клас
7 клас, 13 р.

Стислий опис проекту
 Представивши себе в ролі дослідників кожна група учнів обирає питання для дослідження, що представляє для них інтерес. Учні збирають статистичну інформацію щодо обраної теми протягом певного періоду часу.
Користуючись зібраною інформацією учні з'ясовують,чому в однакових об'ємах міститься неоднакова маса речовини тапідходять до визначення поняття густини.
Результат своїх досліджень учні представляють певній цільовій аудиторії, яка зацікавлена в їх обраній темі.




План
Навчальні цілі
  • Проект спрямований на досягнення належного рівня сформованості вміння визначати та аналiзувати вмiст рiзних сполук Нiтрогену в продуктах харчування  та вплив на розвиток людського органiзму, розширення її культурно-пізнавальних інтересів, виховання в учнів прагнення до самовдосконалення та вміння аналізувати та систематизувати отриманні знання.
  • Під час роботи в проекті учасники формулюють гіпотези та досліджують ; продовжують вчитися відбирати необхідну інформацію, аналізувати її, порівнювати та  класифікувати. Учні також  мають навчитися робити соціальні дослідження, аналізувати та узагальнювати їхні результати. Серед очікуваних  результатів – формування  у дітей вміння  висувати і формулювати гіпотези, оцінювати певні явища, відстоювати власну думку.
  •  При створенні презентації, публікації та веб-сторінки  продовжувати формувати вміння планувати роботу, стисло подавати результати досліджень, добирати відповідний ілюстративний матеріал,робити висновки
  • Належне використання цифрових технологій, інструментів та/або комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для успішного функціонування в суспільстві економіки знань.
Опис оцінювання

На початку навчального проекту
ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми,  проведення демонстраційних та лабораторних дослідів, заповнення схем, таблиць.
Під час роботи
обговорення проведених досліджень, виконання практичної роботи, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання, пропонування власних способів вирішення проблемних питань  схему З-Х-Д,
На прикінці проекту
захист власних проектів, оцінювання створеної презентаціїоцінювання виконання групового завдання, обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей, розкриття змісту навчальної теми.

Діяльність учнів 
 На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють обговорюють питання, консультуються із учителем. Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження в бібліотеках, відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його, планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
    На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати
Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном.


Відомості про автора
Ім'я, прізвище Олександр Конюшенко
Фах, навчальний предмет
 фах: вчитель фізики та математики
 Навчальний предмет: фізика, інформатика
Навчальний заклад
Дубіївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Черкаської районної ради Черкаської області
Контактні дані
koc1963oc@gmail.com
Відомості про тренінг
Датa проведення тренінгу 
05.06-09.06 2012
Місце проведення тренінгу 
м. Черкаси, ЧОІПОПП
Тренери

МИКИТЮК ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА

Немає коментарів:

Дописати коментар